Ellemaris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ellemaris

Ellemaris is een nieuw RPG spel waar je je helemaal kunt uitleven.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tristan Mayes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tristan Mayes

Tristan Mayes


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 20-03-10

Tristan Mayes Empty
BerichtOnderwerp: Tristan Mayes   Tristan Mayes Icon_minitimeza maa 20, 2010 1:59 pm

Dear Journal,

Ja, hoor het is weer zo ver. Heb de rest weer een beetje boos gemaakt, met mijn echt wel grappige stunts. Nou ben weer met mijn paard Jibril op pad, wie weet wat ik dit keer tegen kom. Je weet het namelijk maar nooit er gaan ook geruchten dat er wezens uit een ander soort wereld komen. Ik ben benieuwd.

Doei ofzo,
Tristan
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan Mayes

Tristan Mayes


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 20-03-10

Tristan Mayes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tristan Mayes   Tristan Mayes Icon_minitimedi maa 30, 2010 4:24 pm

Dear journal,

Nou daar was ik dan weer ik zit nu in tree rivers. Ja, ik weet het wat een naam om je plaats boomrivieren te noemen, maar goed het zal wel ergens goed voor zijn. Ik heb het idee achtervolgt te worden, alleen door wat of wie weet ik niet. Misschien was het wel zijn gevoel dat gekke stunts met hem uit haalde ofzo. In ieder geval, overnacht ik hier dus vanavond. Sla wat eten enzo in, zorg dat ik me weer bewapen. Altijd handig met die struikrovers overal, al kan ik mezelf ook wel op een andere manier verdedigen. Het is toch beter als men niet weet wat ik ben.

Er was vandaag ook zo'n rare vrouw bij de ven, ik weet niet wat het met haar is. OF ik haar vertrouw of niet ik weet het niet. Ach, ik zie het allemaal van zelf wel.

later,
Tristan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tristan Mayes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tristan Mayes
» Tristan Mayes topic's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ellemaris :: Characters :: Dagboeken-
Ga naar: