Ellemaris

Ellemaris is een nieuw RPG spel waar je je helemaal kunt uitleven.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Just another story 20-03

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Luciano Black
Admin

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 19-03-10
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Just another story 20-03   za maa 20, 2010 2:00 pm

Toen hij zijn moter uitzetten. En hem netjes parkeerde voor de kroeg. Keek hij omzich heen.
Opzich zag het er uit als een doorsnee stad. Maar dat zei niks meer tegenwoordig. Overal waar je kwam zaten geheimen. Geheimen die hij moest oplossen. Hij legde zijn moter aan de ketting. En nam zijn helm mee naar binnen. Het was tijd voor een goede stevige lunch. De kroeg zag er verlaten uit. En hij liep regel recht door naar de bar wij hij plaats nam op een kruk. Wachtend op de barvrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://ellemaris.actieforum.com
Alysha Queen

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 24-03-10

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   zo maa 28, 2010 5:15 pm

Eindelijk had Alysha weer een keer een portaal terug naar huis gevonden en ze was blij dat ze weer even op aarde kon zijn. Ze liep rond in een dorpje waar ze vroeger wel is met haar vriendinnen ging winkelen, maar ze had nu niet zo veel geld meer om kleding te kopen.
Na een uurtje te hebben rondgedwaald zag ze een café waar ze het altijd er gezellig had gehad. Na een tijdje te hebben geaarzeld stapte ze toch het café binnen en ging op een barkruk zitten.
Profiel bekijken
Charyl Cinan

Aantal berichten : 14
Leeftijd : 20

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   zo maa 28, 2010 6:10 pm

Charyl keek even om zich heen, en vroeg zich af waar ze was. De laatste tijd dwaalde ze wat rond, niet wetend waar ze heen moest. Ze haalde diep adem, en keek nog eens om zich heen. Toen nam ze een besluit. Charyl gooide haar haar naar achteren, en stapte zelfverzekerd richting een caféetje.
Profiel bekijken
Luciano Black
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   ma maa 29, 2010 2:09 pm

Hij keek op en zag eerst een meisje met bruin haar een paar krukken naast hem komen zitten. Hij bekeek haar eens maar negeerde haar toen. Even later kwam er nog een blond meisje binnen lopen hij obseveerde haar even. Ze leek anders. Maar ook dit negeerde hij. Hij zou zo zijn eten krijgen. En dan zou hij zich wel weer beter voelen dan nu.
Alysha Queen

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   za apr 03, 2010 10:48 am

Alysha zag dat er een meisje met blond haar het café binnenkwam, ze deed haar ergens aan denken maar Alysha gaf het geen aandacht en bestelde wat drinken toen de barvrouw naar haar toe kwam.
Toen Alysha haar drinken had besteld keek ze even naar de jongen die naast haar zat. De jongen gaf een beetje een rare houding, vond Alysha.
Toen haar drinken kwam wendde ze haar blik weer af en begon ze gulzig te drinken.
Profiel bekijken
Charyl Cinan

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   za apr 03, 2010 4:33 pm

Een seveerster kwam op Charyl af.
'Iets te drinken?' Ik knikte.
'Euhm, doe mij maar..' Ik bekeek de kaart even. 'Doe mij dat maar.'
'Oké, 1 appelsap, komt eraan.' De seveerster leek eerst even verbaasd. Ik keek het café voorzichtig rond. Ik zag ee njongen aan de bar zitten, zijn rug gebogen. Een meisje met zwart haar zat gulzig van haar drinken te drinken. In de hoek zat een ouwe vent naar het meisje te gluren. Getver, dacht ik bijmezelf.
Profiel bekijken
Alysha Queen

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   za apr 03, 2010 11:09 pm

Toen Alysha geen dorst meer had keek ze op van haar drinken en keek ze naar het meisje naar haar. Alysha vond haar er wel aardig uitzien.
"Hallo!" zei ze rustig en ze nam weer een slokje van haar drinken. "Ik ben Alysha," zei ze rustig en ze stak haar hand uit.
Profiel bekijken
Luciano Black
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   zo apr 04, 2010 2:29 pm

Toen hij eindelijk zijn eten kreeg. Ontspande hij zich een beetje. Hij keek wat in het rond en zag de twee meisjes wat met elkaar praten. Hij vroeg zich af of ze elkaar al konden. Hij bestelde nog een biertje. En keek rustig naar de meisjes die zaten te kletsen. Het donkere meisje had net even naar hem zitten kijken maar hij had haar blik genegeerd. Maar nu leek ze hem toch wel intressant.
Charyl Cinan

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   ma apr 05, 2010 3:22 pm

Charyl keek op.
'Oh, hallo. Ik ben Charyl.' Ik schudde de hand van Alysha. Ik voelde me niet helemaal op mijn gemak.
'Wilt u misschien iets te eten?' vroeg een ober. Ik knikte. 'Ja, doe maar... Eh.. Een porsie Bitterballen.' De ober knikte, en vroet hetzelfde aan Alysha.
Profiel bekijken
Alysha Queen

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   ma apr 05, 2010 10:05 pm

'Oh, hallo. Ik ben Charyl.' zei Charyl en Alysha zag dat ze zich niet zo op haar gemak voelde.
'Wilt u misschien iets te eten?' vroeg een ober aan Charyl. Ze knikte. 'Ja, doe maar... Eh.. Een porsie Bitterballen.'
"En u?" vroeg de ober aan Alysha. "Hetzelfde graag.." de ober knikte en liep weer weg.
Na dat ze besteld had keek ze weer in het rond, ze zag dat de jongen nu wel naar haar aan het staren was maar ze schonk er nu even geen aandacht aan.
"Kom jij hier vaak?" vroeg Alysha aan Charyl toen ze niets meer wist te zeggen.
Profiel bekijken
Luciano Black
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   wo apr 14, 2010 12:04 pm

Hij volgde het gesprek tussen de meisjes afwezig terwijl hij van zijn biertje dronk. Het donkerharige meisje zag er best leuk uit. Zelfs enigszins aantrekkelijk. Maar hij schoof die gedachten weer opzij. Hij was hier voor zaken. En niet om te flirten met het eerste meisje wat hij tegenkomt wat hij wel aantrekkelijk vind. Hij keek naar de meiden die nu zaten te babbelen.
Charyl Cinan

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   wo apr 14, 2010 7:24 pm

Charyl

Ik stopte een Bitterbal in mijn mond, en verbrande zowat mijn mond, gelijk.
'Auw!'mompelde ik en goot wat water, dat ik had besteld, naar binnen. Alysha keek me grijnzend aan.
'Niet lachen,'gromde ik en ik blies tegen de bitterballen aan. Ik stopte er eentje in mijn mond, en die verbrandde bijna.
'Auw,'mompelde ik.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Just another story 20-03   

Just another story 20-03
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ellemaris :: De aarde :: Cafe-
Ga naar: