Ellemaris
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ellemaris

Ellemaris is een nieuw RPG spel waar je je helemaal kunt uitleven.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Introductie

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Luciano Black
Admin
Luciano Black


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 19-03-10
Leeftijd : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Introductie   Introductie Icon_minitimeza maa 20, 2010 1:03 pm

Hier kan je even kort voorstellen. Wat je in je dagelijkse leven doet. Hoe oud je bent. En wat je nog meer kwijt wilt.

Ik zal voor deze keer wel even beginnen.
Ik ben michelle , 19 jaartjes oud. Studeer in nijmegen iets met sport. Verder ben ik vooral een sportief typje. Maar ik hou ook van kleding en schrijven en leuke dingen doen met vrienden. Euhm, ik klooi zo nu en dan wat aan op mijn computer. En ik voetbal elke zaterdag en zondag bij VVDM. Verder woon ik in utrecht en heb 2 broertjes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ellemaris.actieforum.com
Caitlyn Pearce
Admin
Caitlyn Pearce


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 19-03-10

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimeza maa 20, 2010 1:29 pm

Ik ben Merle 17 jaartje jong. Ik studeer in Leeuwarden iets met media wat verder niet boeiend is. Ik vind het leuk verhalen te bedenken en te schrijven. Ik ben verder gek op zingen en muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eliza Purcell

Eliza Purcell


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 21-03-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimezo maa 21, 2010 5:36 pm

Ben Darlene (je zegt Darlien). Ben 19. Ik hou van muziek, foto's maken met vrienden, lezen, schrijven, webdesign, fansite(s) updaten. Ik heb jaren lang gedanst maar ben er vorig jaar mee gestopt. Eum.. Ik ga Journalistiek doen in Zwolle. Vragen? Stel ze gerust. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl
Alysha Queen

Alysha Queen


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 24-03-10

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimewo maa 24, 2010 11:06 pm

Heey! Ik ben Marijne en ik ben 15 jaar oud.. Mijn hobbys zijn forummen, msnen, badmintonnen & harpen.
En ik ben verslaafd aan twilight/the vampire diaries.. en uhhmm.. ik doe vwo xD
Vragen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Luciano Black
Admin
Luciano Black


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 19-03-10
Leeftijd : 33

Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitimedo maa 25, 2010 7:33 pm

Haaaiii Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ellemaris.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Introductie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Introductie   Introductie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Introductie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ellemaris :: Out of Character :: Off Topic :: Off Topic-
Ga naar: